دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مرداد 1402 - 21:28

حاشیه بازی استقلال و ملوان| حرکت کنایه آمیز چشمی خطاب به داور

حاشیه بازی استقلال و ملوان| حرکت کنایه آمیز چشمی خطاب به داور
مدافع تیم استقلال با حرکات خود به تصمیمات داور کنایه زد.
کد خبر : 863667

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم استقلال و ملوان از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف هم رفتند.

استقلالی‌ها در نیمه دوم، اعتراضات قابل توجهی به داور مسابقه داشتند. آبی‌پوشان در حالی که تلاش زیادی داشتند تا گل اول بازی را به ثمر برسانند، برخی تصمیم‌های داور باعث شده بود تا آنها به داور معترض شوند. 

استقلالی‌ها در دقیقه ۶۴ بازی، فرصتی برای باز کردن دروازه حریف داشتند که دروازه‌بان ملوان مانع از گلزنی آبی‌ها شد. در این صحنه اکبرمنادی برخورد قابل توجهی در محوطه جریمه با استقلالی‌ها داشت و ملوانی‌ها معتقد بودند که باید خطا گرفته می‌شد. پس از این صحنه دروازه‌بان ملوان به داور به شدت به داور اعتراض کرد، اما داور جواب اعتراض او را به کارت زرد داد.  

همچنین در کادر فنی ملوان نیز شرایط به همین شکل بود. مهدی تارتار که کنار خط هیجان زیادی داشت، در این صحنه نیز به تصمیم داور اعتراض داشت و اعتراضات کادر فنی نیز پای داور را به کنار خط کشید و در نهایت مهدوی به یکی از اعضای کادر فنی ملوان کارت زرد داد. 

در دقیقه ۷۶ بازی، روزبه چشمی برخوردی با بازیکن ملوان داشت و باعث شد تا داور به نفع ملوان خطا بگیرد. در ادامه چشمی که به تصمیم داور معترض بود، برای مهدوی دست زد و این بازیکن هم در ادامه از داور کارت زرد دریافت کرد.  

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته